Τετάρτη, 7 Μαρτίου 2018

Πόνος στον Αυχένα: Τί μπορείς να κάνεις στο σπίτι για να περάσει ο πόνος

Σε πολλές περιπτώσεις, ένα κρύο ρεύμα αέρα (άνεμος, παράθυρο αυτοκινήτου, air conditin κλπ)
που χτυπάει επάνω στο ιδρωμένο δέρμα, αυξάνει κατακόρυφα την πιθανότητα να πάθετε ψύξη.

Ψύξη είναι ο έντονος πόνος και το πολύ ισχυρό «πιάσιμο» στους μυς κάποιας περιοχής του σώματος, όπως ο αυχένας και η πλάτη.

Περισσότερο επιρρεπείς στην ψύξη είναι όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα στην σπονδυλική στήλη, όσοι πάσχουν από αυχενικό σύνδρομο, οι ηλικιωμένοι και τα μικρά παιδιά.

Τι να κάνετε για να αποφύγετε την ψύξη

 -Αλλάζετε ρούχα κάθε φορά που ιδρώνετε

-Φοράτε στον αυχένα ένα μαντίλι ή κάποιο άλλο είδος ρουχισμού που να σας καλύπτει επαρκώς σε εκείνο το ευαίσθητο σημείο.

-Μην κάθεστε εκεί όπου υπάρχουν ρεύματα αέρα.

-Προσοχή στην χρήση των κλιματιστικών (θα πρέπει να μην σας χτυπάει απευθείας ο αέρας που εκπέμπουν).



Τι να κάνετε άμα πάθατε ήδη ψύξη

 -Σε περίπτωση που πάθετε ψύξη η θεραπεία μπορεί να είναι φαρμακευτική, αλλά και εναλλακτική.  Για να αντιμετωπίσετε τους πόνους πάρτε με την συγκατάθεση του γιατρού σας μυοχαλαρωτικά χάπια ή/και αναλγητικά.

-Τοποθετήστε στο σημείο που έχετε πάθει ψύξη μια θερμοφόρα.

-Κάντε επάλειψη με μια θερμαντική αλοιφή, αφού η ζέστη ανακουφίζει από τον μυικό πόνο.

-Μην κάνετε τις εντριβές με οινόπνευμα.

-Βάλτε κομπρέσες με χαμομήλι, το οποίο βοηθά στη χαλάρωση των μυών.

-Ζεσταίνετε κομπρέσες με το σίδερο και τοποθετήστε τις στο σημείο που πονάτε.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα επιμένει, ένας ορθοπεδικός μπορεί να σας συστήσει να φορέσετε ένα αυχενικό κολάρο.