Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017

Είναι ένα ωραίο και υγιεινό σνακ για τα παιδιά, αλλά και για εσάς τους ίδιους.Γλυκά και αλμυρά κριτσίνια σφολιάτας

Είναι ένα ωραίο και υγιεινό σνακ για τα παιδιά, αλλά και για εσάς τους ίδιους. Μπορείτε να το πάρετε μαζί σας στη δουλειά, να το κεράσετε με τον καφέ ή το τσάι ή σε ένα πάρτυ γενεθλίων.


Υλικά

1 πακέτο σφολιάτας με 2 φύλλα (όλα 2 φύλλα έχουν)
Κεφαλοτύρι τριμμένο (μη με ρωτήσετε πόσο ακριβώς, κανονίστε τόσο ώστε να καλυφθεί το φύλλο)
Καστανή ζάχαρη
Κανέλα
Καρυδόψιχα
1 αβγό ελαφρά χτυπημένο

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.

Απλώνουμε το πρώτο φύλλο σφολιάτας και το αλείφουμε με αβγό.

Πασπαλίζουμε με κεφαλοτύρι και το διπλώνουμε.

Αλείφουμε και πάλι με αβγό και πασπαλίζουμε πάλι κεφαλοτύρι.

Το κόβουμε σε λεπτές λωρίδες που τις πιάνουμε με τα δύο χέρια και στρίβουμε τη κάθε άκρη προς την αντίθετη πλευρά.

Βάζουμε στο ταψί.

Παίρνουμε το άλλο φύλλο και αλείφουμε πάλι με αβγό αλλά αυτή τη φορά πασπαλίζουμε με λίγη ζάχαρη, κανέλα και καρυδόψιχα.

Ξαναδιπλώνουμε κι επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία.

Κόβουμε και πάλι σε λωρίδες, τις στρίβουμε, όπως ήδη αναφέραμε, και βάζουμε στο ταψί.

Ψήνουμε μέχρι να ροδίσουν, περίπου 10-15 λεπτά.